سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
خروش
از صلح و آرامش خواهم گفت و از گفتن و از یاری ستم دیدگان و ناهمیاری با ستم پیشگان و از جریان های کهن و نوی ایران و جهان.
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 70
بازدید دیروز : 76
کل بازدید : 360219
کل یادداشتها ها : 97
خبر مایه


امروز دنیا دوران تقابل بین دو جبهه را تجربه می کند؛ صهیونیسم بین الملل و جمهوری اسلامی ایران.

صهیونیسم فقط در رژیم اشغالگر قدس و چند میلیون یهودی خلاصه نمی شود. صهیونیسم یعنی آن نیروی سرمایه دار تاریخی نژادپرست جهان وطن که بر ثروت های عظیم جهانی، سازمان های بین المللی، بسیاری از دولت ها، جریان های فکری و بر مجموعه های جهانی اقتصادی، فرهنگی و سیاسی دنیا سلطه دارد. گروهی که حدود 300 سال در زمینه فرهنگی و 500 سال در زمینه اقتصادی در جهان فعالیت نموده است.

ذکر یک نمونه برای روشن شدن گوشه ای از سیطره صهیونیسم بر جهان خالی از لطف نیست. رایس وزیر امور خارجه آمریکا می گوید: رابطه ما با هر کشوری بستگی دارد به رابطه آن کشور با اسرائیل. این گفته مؤید این مطلب است که حاکمیت در آمریکا به دست لابی صهیونیسم است.

نظریه پردازان سیاست، عناصر قدرت را در اطلاعات، اقتصاد و حاکمیت خلاصه می کنند. طبق این نظر و سلطه همه جانبه صهیونیسم بر جهان، این پرسش پیش می آید که چگونه هنوز از برخی مناطق دنیا، فریاد عدالت خواهی و استکبار ستیزی به گوش می رسد؟ پاسخ این پرسش را باید در این یافت که این نظریه پردازان، نیروی اراده و خواست مردم را به عنوان یک عنصر تعیین کننده در معادلات سیاسی نادیده گرفته اند؛ زیرا هرجا که مردم جامعه ای آگاهی یابند و بخواهند از زیر بار سلطه ستمگران رها شوند خواهند توانست.

در کمتر محفلی سخن از اهرم قدرتمند فرهنگی و سیاسی صهیونیسم یعنی تشکیلات فراماسونری به میان می آید. حال آن که این تشکیلات در سراسر جهان 8 میلیون عضو دارد و بسیاری از سیاست مداران جهان عضو آن هستند و ابزار مطبوعات، موسیقی، سینما و... را در اختیار دارد.

در ابتدا باید بین یهود و صهیونیسم تفکیک قائل شویم به این معنی که ما ضد یهود یعنی ضد پیروان راستین شریعت موسوی نیستیم با این که ضد صهیونیسم هستیم.

واژه ی صهیونیسم از سال 1897 میلادی به طور رسمی در بازل سوئیس توسط تئودور هرتزل مطرح شد.

برخی از خصوصیاتی که در قرآن برای یهودی ها ذکر شده است به این ترتیب است: ربا خواری، کشتن انبیا، قساوت قلب، اختلاف افکنی، ترویج فساد، اهانت به پیامبران، پیمان شکنی، تحریف کتاب خدا، رشوه خواری.

شهید مطهری می گوید: "در قرآن کریم کلمه تحریف به کار رفته است؛ مخصوصاً در مورد یهودی ها که این ها قهرمان تحریف در جهان اند؛ نه امروز، از وقتی که تاریخ یهودیت در دنیا به وجود آمده است. نمی دانم این نژاد چه نژادی است که تمایل عجیبی به قلب حقایق و تحریف کردن دارد و لهذا همیشه کارهایی را در اختیار می گیرند که در آن کارها بشود حقایق را تحریف و قلب کرد... قرآن چه عجیب درباره این ها حرف می زند. این خصیصه یهودی گری که تحریف است، در قرآن به صورت یک خصیصه نژادی شناخته شده است."

برخی از نمادهایی که این قوم در بین خود استفاده می کنند که یکدیگر را شناسایی کنند و مفاهیم خاصی را منتقل نمایند بدین شرح است:

1.   واژگانی با مفهوم اتحاد و متحد: مدارس اتحاد، اتفاق و آلیانس (آلیانس در زبان فرانسوی به معنای اتحاد است) در ایران زمان پهلوی که مدارس یهودیان بوده است. سازمان ملل متحد در نیویورک که راکفلر سرمایه دار پروتستان یهودی الاصل، زمین و هزینه ساخت آن را اهدا کرد تا رژیم صهیونیستی با عضویت در آن از لحاظ قانونی مشروع جلوه کند.

2.   عدد13: که برای یهودیان خوش یمن است. دو شاخه زیتون 13برگی در پرچم سازمان ملل متحد، آرم ملی آمریکا که عقابی است که در پنجه هایش 13 پیکان و شاخه زیتون دارد و بالای آن 13 ستاره طوری چیده شده است که اتصال آن ها ستاره داوود را می سازد. پرچم آمریکا که 13 نوار سفید و سرخ دارد. شمعدان کامل یا 13 شاخه که نماد سیطره کامل یهود بر جهان است.

3.      کلاه شاپو و کت مشکی بلند مانند پالتو

4.   سازهایی چون ویولن و دف (استفاده از این سازها در برخی فیلم های صهیونیستی مانند فیلم ویولن زنی روی بام قابل توجه است.)

5.      بندی چرمی که در مراسم مذهبی دور دست می بندند.

6.      موهای بلند شقیقه روی خط ریش

7.      کلاه کوچک کیپا

8.   ستاره شش پر داوود: نمادی که یکی از قهرمانان اسطوره ای یهودیان به نام "داوود روی" بر سپر خود داشته است و یهودیان آن را به داوود و سلیمان منتسب می کنند. این نماد از قرار گرفتن دو مثلث روی هم حاصل می شود؛ مثلثی که قاعده آن پایین است نماد جنس مذکر، خورشید، استقرار، استحکام، و صلابت است و مثلثی که رأس آن پایین است نماد جنس مؤنث، ماه، ظرافت، توازن و دقت است.

9.   شمعدان های 7 شاخه و 13 شاخه: شمعدان 7 شاخه نماد دولت بزرگ یهود یا همان ملک سلیمان است که از نیل تا فرات گسترده بوده است. و شمعدان 13 شاخه نماد سلطه یهود بر سراسر جهان است.






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ